Saturday, March 19, 2011

Dulu & Kini

Dulu aku Budak...

Methodist Girl School



 2 Tahun mengalas pangkat sebagai kapten Kelas 1H & 2K
Unit Beruniform Aku Ahli Pancaragam sekolah..
time form 1 still junior so tak buat ape2 event :(
Naik Form 2 Buat event for Hari sukan sekolah di Stadium Bola Sepak Cheras :)

Maaf lah yer.. muka aku tak jelas.. sebab terhalang dgn benda alah tu :D atleast ade lah gmbr kan? ? kau ade??

Permainan aku Softbol

                                                                    Gambar Hiasan

Ade ikut lawan last yer tah kat mane xingat lah, tapi yang pasti team aku xmenang :( 

Kelab: aku ambik Koir dah name ahli muzik*(org seni la katakan = )  )


                                                  Gambar Hiasan





DANNNNNNNNNNNNNN....


Kini aku Budak..


Smk Seri Permaisuri
 
                             
Hanya menjadi murid biasa :( tak de rezeki

Ok lah esok aku sambung lagi selamat mlm :))
                                                                                      Love F.H


 

1 comment: