Saturday, March 19, 2011

Malam Jumaat Malam Mulia -.-

Assalamualaikum* sambil tunduk *_*


              
  
                    Mcm umat2 Islam yg lain pada hari khamis(mlm jumaat) mesti pergi masjid untuk
                   menunaikan solat dan ada bacaan yasin . . aku  tak terkecuali  :D 
  
                                    Dari rumah bertolak pukul 7.oo ptg sehinggah kejap kat 



sebab si Amy mengade-ngade nak beli top up  -.-
10minit masa dibuang begitu saje * ish!

 yeah dah  sampai =)
Alhamdulillah!

Habis baca yasin ade lah seorng bdak nie ngade2 mcm si Amy*opss!! 

 Nie la dia ..
banyak  kali aku ulang soalan sama kat dia 'Sapa name'???
Dia diam je  *  mcm aku ckap dngn botol susu dia plak ggrrr!

aku dah penat nak layan dia,buat bodo je lah.. 
dan sampai skrng aku xtahu name budak nie -.-

Lepas baca yasin, sembahyang ishak la wak :D

ok lah aku balik dula* tata :))



                                Love F.H

                                                                                                        
            

No comments:

Post a Comment