Thursday, January 26, 2012

2012

Assalamualaikum!

Mungkin dah lama tidak muncul di laman ini, harap maaf!
Oh, tahun nie aku form 4 :) result pmr?? alhamdulillah, LULUS!
16/1/2012- daftar sekolah SMV Setapak Kuala Lumpur ambil jurusan  Kimpalan, don't be suprise ;) Insyallah aku boleh! Jgn pertikaikan , kelemahan tolak tepi. janji usaha!

Mula2 tu rasa sedih juga nak tinggal asrama, tpi disebabkan nak sangat merasa hidup berdikari aku redha. Kata orang belum cuba belum tahu. Now i know what i feel when parents not beside :(

Tpi sekarang cuti CNY 1 week, lepas  rindu!

Lagi 4 hari nak balik asrama, bestnyeee!!

                      Gambar time birthday Firuza Zulaikha Dato Faizal :) rindu Alysandra

Sebenarnye, banyak lagi aku nak story.. tapi masa tak mengizinkan. Aku undur diri dulu, kalau aku rajin nanti Fatin  upload photo, Night :)

No comments:

Post a Comment