Friday, January 27, 2012

Welcome to Dorm TANJUNG :))

Seperti yang saya khabarkan sebelum ini, bahawasenyee saya telah menjadi warga SMV Setapak ,hihi :D


Kelas 4KFL, dihuni oleh 5puteri dan 31 putera, wow!! jejaka2 ini semua tampan belaka tau! meh la try :)
Pendaftaran haritu lmbt setengah jam, coz lmbt bangun.. Smpai2 je taklimat dah nak habis, so terus pergi bengkel untk pendaftaran. Aku orng yg ke 30! Fuyoo !pnat tunggu! Guru klas aku En.Mishadi yg pernah mnjadi guru abg aku dlu, dan sorang lgi  Pn.Erny yang baik sangaattt :)


mesti ramai yang xtahu ape itu KIMPALAN?? Kimpalan sama erti dgn Welding.. alaa, bnda yg nyala2 mcm api tu! Gambar diatas sebagai contoh, aku xpandai la nak explain pnjg2, cukup sekadar gambar..

Bila da settle semua, daftar plak asrama.. Dapat plak Dorm Tanjung, Tingginyee xterkata, semput nyah nak naik!! Tingkat 3 bai! Redah je laa.. cakap nak kurusss.. HaHAHAHa

Gambar nie time dalam Dorm, Cantik! Katil single ok!!
Tpi katil aku kat sebelah katil nie.. xnak aku tidur bawah tingkap.. Seraammm Deh! Jeng!jeng!


Nie time mami dah nak balik :(
ape yang membanggakan, aku xnangis!! setitik pun, proud of meee!! oyeahh!
Tappiiiii.. 2 3 hari lepas tu sayu jee, rindu mami laaa, itu la ini laa! rasa nak balik jee
Nasib baik ade kwan yg bnyak memberikan dorongan, maka tabah lah hati nie untuk meneruskan perjuangan :) Thanks friends

k laa, dah panjang aku meleter nie, menyampah plak korang! bye3!





No comments:

Post a Comment